Microlife BP B3 AFIB (2019 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Microlife BP B3 AFIB (2019 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paula V 10-05-2021

Gebruiksvriendelijke bloeddrukmeter, metiingen ook in PC

Geschreven voor: Microlife BP B3 AFIB (2019

Deze bloeddrukmeter staat toe om niet alleen aparte metingen te doen, maar ook 3 achter elkaar, en daar dan het gemiddelde van te nemen, om de meting nog nauwkeuriger te doen zijn.
Het apparaat kan twee personen onderscheiden , en voor elk de meetwaarden opslaan.
De bloeddrukmeter kan ook met een microUSB kabel aan de PC (Windows) worden aangesloten, en zo kan men de bloeddrukmetingen als PDF laten printen/opslaan.

In het programma kan men opmerkingen plaatsen (bijvoorbeeld Linker arm of rechter arm) , maar het is me niet gelukt om die opmerkingen uit te printen. Maar met de knip functie van Windows is er een prima beeld van te kopiëren. Toch een minpuntje waar Microlife hopelijk iets aan kan doen!

Het apparaat is wel heel stil, het werkt op 4 batterijen, maar kan ook via een adapter aan het net worden aangesloten. Persoonlijk vind ik batterijen makkelijker. Oplaadbare batterijen kunnen ook prima.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • kan door 3 metingen een nauwkeuriger meting doen
  • slaat 99 metingen op in apparaat
  • metingen kunnen in de PC worden opgeslagen
  • werkt met batterijen of op net (adapter)